CRM modul

A CRM modulban minden ügyfél információ megtalálható és azonnal elérhető. Nem csak a szokásos ügyféladatok, hanem az adott ügyfél által kért összes ajánlat, az ezekhez tartozó levelezés, megrendelések, kiküldött számlák és az összes pénzmozgás. Gyakorlatilag a CRM rendszerben bármilyen információt eltárolhat, az összegyűjtött információkat tetszőleges szempontok alapján lekérdezheti, vevőcsoportokat képezhet, listákat állíthat elő. Pl.: Könnyen legyűjtheti azoknak a vevőknek a listáját, akik az elmúlt héten árajánlatot kértek, de nem vásároltak. A CRM rendszer képes akár több ilyen lista egyidejű figyelésére is. Programozhatjuk úgy, hogy a kiküldött ajánlatot követően, ha a partner nem vásárolt egy héten belül, az értékesítőnél feladatként jelenjen meg az ügyfél telefonos megkeresése.

A CRM modul

  • Támogatja, automatizálja az értékesítést, úgy, hogy nem lesz többé megválaszolatlan, vagy rosszul megválaszolt ajánlatkérése.
  • Optimalizálja a marketing tevékenységeket, azáltal, hogy a marketinginformációs rendszerek mindig naprakészek, pontosak, bármely jogosult számára, tetszőleges szempontok alapján lekérdezhetőek. Ezáltal növeli a bevételt.
  • Irányítja, méri, illetve ellenőrzi a dolgozók tevékenységeit, amivel egy objektív ösztönző rendszer alapjait teremti meg.

Próbálja ki ingyen!
Töltse le a DEMO-t!

Kérjen személyes
termékbemutatót!

Kérjen személyreszabott
árajánlatot!