Segíthetünk?

• Felmerült még kérdés Önben?
• Kíváncsi mi tud még a program?
• Esetleg nem találta meg az Ön számára fontos funkciót?
• HÍVJON minket!

Ügyfélszolgálatunk áll a rendelkezésére:.

(+36-1) 577-0111 (06) 30/575-4418
(06) 30/269-9736 conto@cobra.hu


TÖLTSE LE DEMO ügyviteli programunkat...

és kérje díjmentes tanácsadásunkat, hogy könnyebben tudjon választani és a kiválasztásra fordított időt optimalizálni! Letöltés

  • A vállalatirányításról általában
  • Mi az a vállalatirányítás?Open or Close

    Egy összetett informatikai rendszer, amely segít Önnek vállalata hatékony működtetésében, vezetésében.

    A vállalatirányítási rendszer egy olyan informatikai támogató rendszermegoldás, amely igyekszik a vállalat összes tevékenységét támogatni, felölelni, a munkafolyamatok során keletkezett adatokat egy jól strukturált információs rendszerben, adatbázisban tárolni, kezelni. A vállalatirányítási program támogatja a tevékenységek nyomon követését és irányítják a különböző területek - beszerzés, rendelés, feldolgozás, tárolás, számlázás, pénzügy- működését az információk átadásával.

    A vállalatok számára a versenyképesség megtartására, vagy annak megteremtésére elengedhetetlen feltétele, alapvető stratégiai eleme a megfelelő informatikai rendszertámogatás. A Cobra Computer Kft. kidolgozott egy olyan testre szabható vállalatirányítási programot, amely a kis- és középvállalkozások számára megfizethető, bevezethető termékként képes hatékonyan támogatni az összetett, de kislétszámmal megoldandó vállalti feladatokat. Ön nem egy dobozos terméket kap, amely rengeteg megalkuvással, kompromisszummal használható csak a cégében, hanem a cég működésére ráformálható, paraméterezhető rendszer nyújt Önnek segítséget.

    Önmagában a jó informatikai megoldás még kevés, azt tudni kell jól használni! A bevezetését megfelelően fel kell mérni és ütemezni, hogy a munkatársak a napi munkájuk mellett képesek legyenek átállni az új rendszerre. Mi segítünk ebben! Magasan képzett, több éves tapasztalattal rendelkező konzulens kollégáink a bevezetés során ügyviteli tanácsadással is támogatják a rendszer alkalmazásba vételét.

  • Miért hasznos nekem?Open or Close

    Évi 20-30%-kal növelhetik az árbevételét a jól bevezetett rendszerek, mert:

    • nem lesz kezeletlen ajánlat
    • nem lesz teljesíthetetlen megrendelés
    • nem lesz kezeletlen kintlévőség
    • minden feladattal kapcsolatban képben lesz!

    Amennyiben összetett a cége működése, komplex feladatokat kell menedzselni és mindezt kis létszámú munkatársi gárdával, akkor az információ megfelelő áramlása, az egyszeri adatbevitel elengedhetetlen feltétele annak, hogy hatékonyan, időt spórolva, de mégis jól működjön a cége!

    A vállalatirányítási rendszer segít abban, hogy a felvitt ajánlatból egyszerűen pár kattintással megrendelés, teljesítés és számla legyen, mindezt megfelelő készletkezeléssel, foglalással esetlegesen szükséges beszerzések generálásával.

    Ön szerint is hasznos, ha pl. az alábbi kérdésekre rögtön a rendszerből megkapja a válaszokat?

    • Tudja az értékesítőm, mi van készleten, vagy mikorra várható, már az ajánlat megírása közben is?
    • Megfelelően kezeli, utó kezeli az ajánlatokat az értékesítőm?
    • Nem felejti el felhívni az érdeklődő és meglévő ügyfeleket?
    • Én, mint cégvezető tudom, hogy milyen értékű ajánlatok vannak? Mennyi bevételre számíthatok? Mennyi ajánlatból lett megrendelés? A megrendeléseket teljesítették-e? Le lett számlázva minden megrendelés időben? Mennyi a kintlévőségünk?

     

    És számos kérdést felsorolhatnánk még. A vállalatirányítási rendszerrel mindenkinek lesz titkárnője. A feladat, eseménykezelés segít abban, hogy minden lényeges információt tároljanak a rendszerben. A feladatkezelő a feladatok delegálásában, elvégeztetésében hatékonyan támogatja a munkatársakat. Az eseménykezelő modulba tárolhatók a partnerekkel folytatott levelezések, telefonbeszélgetések. Segít a rendszer abban, hogy szabadságolások esetén is rendelkezésre álljon az információ a helyettesítő kollégák számára. Ne hagyja, hogy a munkavállalók fejében legyen csak az információ az ügyfelekről!

    A cég értékének nagy részét a meglévő ügyfelek képezik! Ön mennyit tud róluk? Az értékesítő, szolgáltatást végző kollégák sok céget megismertek a munkájuk során, de ezeket az információkat a cég birtokolja, vagy csak a munkavállaló?

    Ön szerint mennyit ér ez a rendszer? Hasznos lehet Ön számára?

    Számolja ki, mennyi plusz bevételt jelentene Önnek, ha a rendszer bevezetése után már az első évben 20-30%-kal nőne az árbevétele!

  • Hogyan használhatom?Open or Close

    Bevezetjük Önnek, hogy hatékonyan és profin használhassa már az első naptól kezdve a rendszert!

    A DEMO letöltésével már ismerkedhet is a rendszerrel! A termékmegrendelést követően felvesszük Önnel a kapcsolatot a szolgáltatás (telepítés, paraméterezés, oktatás) időpontjának egyeztetése céljából.

    Konzulens kollégánk a bevezetés alkalmával segít Önnek abban, hogy a rendszert minél hatékonyabban és annak minden lehetőségét kihasználva használhassa.

    Testre szabjuk a rendszerünket, hogy Ön a legmegfelelőbben használhassa!

  • Általános rendszerrel kapcsolatos kérdések
  • Ha most csak egy-két modult, akár csak kis csomagot vásárolok, később bővíthetem a rendszerem modulokkal?Open or Close

    Igen, könnyedén bővíthető tetszőleges modulokkal. Összeállítottunk kisebb csomagokat a kereskedelemre és könyvelésre. Amennyiben a cégek szeretnének később összetett folyamatokat kezelni, pl. értékesítő cég szeretne maga könyvelni, akkor egyszerűen bővítheti a rendszerét modulokkal és áttérhet a vállalatirányítási endszerre.

  • A rendszer már szakértői rendszerekkel, programokkal összeköthető-e könnyedén?Open or Close

    A vállalatirányítási rendszerbe megoldható az adatok importálása más rendszerből, vagy a rendszerből történő adatexportálása más rendszerekbe, XML formátumba, bizonyos moduloknál txt formátumba. Keressen fel a konkrét igényével és a legjobb, legköltséghatékonyabb megoldást fogjuk javasolni.

  • Van-e a magyaron kívül más nyelvű megjelenítése a szoftvernek?Open or Close

    Jelenleg az angol nyelvű felület készült el, de igény szerint más nyelvekre való fordítás is megoldható. A használni kívánt idegen nyelvi felület felhasználóként beállítható! Ez azt jelenti, hogy a cégen belül egyes felhasználók magyarul, más felhasználók a külföldi nyelvezetű felületet használhatják az adott programon belül.

  • Feltétlenül szükséges szervert vásárolnom?Open or Close

    A szerver vásárlása nagymértékben függ attól, hogy felhasználó használná egyszerre a rendszert, illetve a gépen milyen egyéb alkalmazások futnak egyszerre. 2-3 felhasználó esetén munkaállomás is beállítható szervernek. Egy felhasználós alkalmazás esetén természetesen nincs szükség külön szerverre, telepítheti, akár laptopjára is.

  • Interneten keresztül elérhetem a programot?Open or Close

    Igen, interneten keresztül is elérhető az MS SQL adatbázis, de biztonságos VPN kapcsolat kiépítése ajánlott, mert ezzel tudja védeni azt, hogy illetéktelen személyek ne férhessenek az adataihoz. Van lehetőség arra is, hogy valamelyik internetszolgáltatónál virtuális szervert béreljen és a szerveralkalmazást, adatbázist a felhőbe telepítve bárhonnan elérhetővé teheti az adatbázist, felkészülve a nagyobb adatforgalomra. Az irodában lévő szerverhez is csatlakozhatnak többen is interneten keresztül, de biztosítani kell a szélessávú internetet.

  • Számlázással kapcsolatos kérdések
  • Van arra lehetőség, hogy a havi rendszerességgel kiállított számláimat ne kelljen minden hónapban újra és újra kiállítani?Open or Close

    Az ögyviteli programban megtalálható az ütemezett számlafunkció, amely abban segít, hogy a szerződések alapján felvett adatokkal a megadott rendszerességgel legenerálja a számlákat. Nem kell fejben tartani, hogy mit mikor kell számlázni, mert a program ezeket tárolja és elkészíti.

  • Többnyelvű számla kiállítására van lehetőség?Open or Close

    Igen, ügyviteli programunkban a partnernél megadott kommunikációs nyelven kerül kiállításra a számla. Tetszőleges nyelvű számlák elkészítésre van lehetőség. A felhasználók maguk is, de konzulens kolléga segítségével is elkészíthetnek különböző nyelvi formátumokat.

  • Számlasablonok elkészítése lehetséges a programban?Open or Close

    Igen, tetszőleges számú, típusú és nyelvű számlasablon kialakítható a rendszerben.

  • Devizás számla állítható ki a rendszerben? Ha, igen, akkor ez plusz funkcióként szükséges megvásárolni?Open or Close

    A rendszer tetszőleges devizával képes kiállítani a számlát, amely alapfunkciója, vagyis nincs felára, nem kell érte külön fizetni.

  • Van ara lehetőség, hogy előkészítem a számlákat, de később nyomtatom ki?Open or Close

    Igen, a rendszerben az „előkészített” fogalom mindenhol megtalálható. Ez azt jelenti, hogy az előkészített állományba a számláim még nem véglegesek, tetszőlegesen javíthatók, átnézhetők, majd véglegesíthetők, kinyomtathatók. Az előkészített állományba lévő számlák még törölhetők is egyszerűen, mert ezek csak piszkozat típusúak.

  • Hány számlatömb hozható létre?Open or Close

    Tetszőleges számú számlatömb hozható létre.

  • Készletkezeléssel kapcsolatos kérdések
  • Egyedi azonosító kezelésére alkalmas a rendszer?Open or Close

    Igen, egyedi azonosítókat és SARZS-ot is kezel a rendszer.

  • A lejárati határidőt kezeli a rendszer?Open or Close

    Igen, kezeli. A bevételezésnél a SARZS-hoz megadható a lejárati határidő is.

  • Intrastatot kezeli a rendszer?Open or Close

    Igen, kezeli az Intrastatot a rendszer és a bevallás is elkészíthető vele.

  • Jövedéki termékek forgalmazását támogatja a rendszer?Open or Close

    Jelenleg az alkoholos termékek jövedéki kezelését tervezzük megvalósítani. A funkció fejlesztés alatt van.

  • Könyveléssel kapcsolatos kérdések
  • A program alkalmas-e devizában történő könyvelésre?Open or Close

    Igen, alkalmas. Tetszőleges devizában könyvelhet.

  • A program tud-e elsődlegesen 6-os és 7-es számlaosztályban könyvelni, másodlagosan 5-ös számlaosztályban, illetve mindezt egy lépésben?Open or Close

    Igen, a programban lehetőség van 6-7-es számlaosztályokra könyvelni és másodlagosan 5 számlaosztályba. Természetesen mindezt egy lépésben, automatizáltan.

  • A rendszerben található-e bérprogram, bérmodul?Open or Close

    Nem található, de a CobraMunBér szakértői programunkból az adatok átadhatók a CCNET ügyviteli rendszer pénzügy vegyes naplójába.

  • Lehet több dimenziós kimutatást készíteni, munkaszámokra gyűjteni?Open or Close

    A rendszerbe szabadon, tetszőleges számba lehet gyűjtőneveket, kódokat megadni. Egy tételhez több gyűjtő is rendelhető. A gyűjtők kategóriába is sorolhatók. Egy gyűjtő több kategóriába is szerepelhet. A gyűjtők használatával elkészíthető a többdimenziós kimutatás.

  • Kezel a rendszer egyszerre két számlarendet?Open or Close

    Igen, a vállalatirányítási program képes a párhuzamos számlarend automatikus lekönyvelésére. Lehetőség van arra is, hogy bizonyos tételeket az egyik számlarend szerint lekönyveljük a mások szerint pedig nem.